بسم الله
همه ما با این شعار کلیشه ای :ما اهل کوفه نیستیم ! علی تنها بماند ! اشناتر از هر اشنایی هستیم ! از سوی دگر با این داستان قرانی که یاران سپاه طالوت به نهری برخورد کرده و بنا به سنت الهی مایه فتنه و امتحان یاران بسیجی طالوت شد تا از این نهر نیاشامند یا به کفی قناعت کنند ولی اکثریت سپاه دراین امتحان سرافکنده و مردود شدند و انبان شکمشان را از اب نهر انباشتند!.
چرخ روزگار چرخید تا سازمان بسیج مستضعفانی در ایران شکل گرفت که در طی سی سال گذشته شعار همیشگیش این بود ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند اما وقتی این سپاه به نهری به نام #تلگرام رسید اکثریت جا زدند؛ برغم نهی عملی و تلویحی رهبری از این کار افزار (اپلیکیش )باطن المسموم !
از ارتش بیست میلیونی * .تنها کمتر از یک میلیون نفر** حرف طالوت زمانه را سمعا و طاعتا گفته و چشم بر رقص پر تلاءلوی این نهر دنیای مجاز بربستند و عطایش را به لقائش بخشیدند.اما مابقی ماندند به امید اینکه روزی با اسراییل وارد نبرد شویم تا انجا ولایت پذیری خویش را بانابودی اسراییلبه اثبات برسانند! در حالیکه همینک تلگرام صحنه رزم خوش بزمیست که صهیونیست خبیث برای دلمشغولی پیر و جوان این مرز و بوم ارایش کرده و روانه اندلس دلهای ما کرده! و ما به خیال خویش منتظریم تا در قدس خدمت صهیونیستها برسیم حال انکه انها در خانه به حساب ما رسیده اند ! ای بسا که فردا از رهبر فرمان اید پیش بسوی بیت المقدس! ما بهانه کنیم همچون بهانه گران جنگ تبوک که اقا هوا سخت ناجوانمردانه گرم است ! و راه دراز و مسیر بدون وای فای !!
ایکاش این تمرد از فرماندهی تنها به دنیای مجاز ختم میشد اگر سری به گوشی هوشمند برادران بسیجی بزنید با حادثه تاسفبارتری روبرو خواهید شد انهم برند غیر ایرانی گوشی این برادران! حتی شاید برادرانیکه در سال 97 گوشی خود را بروز کرده اند! اگر در این چند سالی که برندهای ایرانی برای عرض اندام وارد رقابت با برندهای خارجی شدند تنها این لشگر بیست میلیونی به حمایت عملی از این برندها دست زده بود الان بعد گذشت ده سال برندهای ایرانی رشد قابل توجه کرده و حتی در عرصه جهانی حرفی برای گفتن داشتند نه اینکه از سه برند ایرانی تنها یکی انهم به نام #جی ال ایکس و جدیدا با نام کامل #جنرال لوکس در حال موت باقی مانده و این نیست مگر به اینکه جامعه بزرگ بسیجی همانند جامعه غرب و شرق زده مغفول و مشغول کالای خارجی شده اند! .
ایا دربین این ارتش بیست میلیونی نفراتی پیدا میشوند که بنا به فرموده مولایشان برای حمایت از کالای ایرانی اجناس خارجی موجود در منزل را که قیمت چندبرابر ایرانی باکیفیت را دارد بفروشند و یک کالای ایرانی مرغوب بخرند تا چرخ روبه توقف اقتصاد کشور دوباره بگردش دراید ! .اگر پیدا کردید بما معرفی نمایید تا به جهان معرفی کنیم !
ختم کلام اینکه براداران هنوز قول و فعلمان برای ظهور اماده نیست اماده اماده! تلگرام دل ما را رام کرده و دل رهبر را نا ارام! بهوش ای مدعی ولایت و ولایت پذیری ! مواظب باش که دل خوش بودن به چفیه دل اقا را خوش نخواهد کرد! چشمهایت را بنگر که چفیه تظاهر بسته نباشد!
*-در سال 92 بنا به گفته سردار نقدی رییس وقت این سازمان اعضایش از مرز بیست میلیون گذشته بود.
**-طبق امار وزیر محترم ارتباطات از چندده میلیون کاربر ایرانی تلگرام تنها یک میلیون نفر حساب کاربری تلگرام را مسدود کرده اند .اگر حتی تمام این افراد مستعفی را اعضای بسج بیست میلیونی بدانیم جای بسی تاسف خواهد بود که بعداز گذشت 50 روز از اقدام عملی رهبری مبنی برمسدود کردن حساب تلگرامی هنوز 19 میلیون بسیجی به تلگرام رفت و امد دارند! هر چند نباید رفت امد صاحبان کانالها و گروه های بسیجی و عقیدتی را تخطئه کرد زیرا این سرداران باید تا اخرین لحظه گردنه احد در تلگرام را رها نکنند تا مبادا ماجرای احد تکرار شود
ایرانی ,تلگرام ,کرده ,بیست ,میلیون ,میلیونی ,بیست میلیونی ,ارتش بیست ,برندهای ایرانی ,کالای ایرانی ,ولایت پذیری